Het café

Presentatie Absinthe Helfrich (De rit door Parijs)

Zenzero (05/01/07 om 23:02:59):

Via via, heb ik beslag weten te leggen op video materiaal van Serge, in z'n bolide, op weg naar de presentatie van de absinthe Helfrich in Parijs. Het is me nu meteen duidelijk waar de uitdrukking... Helfrich schreef:

Wat schetst mijn verbazing? Na een twee en een half uur durend ?? [b]verkeerspandemonium[/b]...
Op slaat!

http://bhendrix.com/wall/Gmaps_GVideo_Mashup_Rendezvous.html
en
http://www.youtube.com/watch?v=RUbe125ege0
(zonder de Google map anim)

Twee en een half uur ??? 'k dacht 't niet.

Ps.

Wie is die dame die aan het eind van deze dollemansrit in beeld verschijnt ?


[size=1]Tip!
Lees de instructies linksboven in op de pagina, alvorens de videoplayer te starten [/size]

 

sixela (05/02/07 om 19:54:46):

Gunilla Friden, de toenmalige vriendin van Claude Lelouch (die trouwens in tegenstelling tot de legende zelf zijn Mercedes-Benz 450SEL 6.9 bestuurde, en er daarna geluiden van een Ferrari op monteerde -- alleen beweerde hij in een persconferentie wat anders).

Het is Claude Lelouch zelf die op het einde uit de wagen stapt.

Het rijbewijs van Claude Lelouch werd ingetrokken - voor enkele seconden (de prefect zei dat hij beloofd had het rijbewijs in te trekken, maar niet had beloofd hoe lang ;) ).

 

Zenzero (05/02/07 om 21:53:41):

sixela schreef:

Gunilla Friden, de toenmalige vriendin van Claude Lelouch (die trouwens in tegenstelling tot de legende zelf zijn Mercedes-Benz 450SEL 6.9 bestuurde, en er daarna geluiden van een Ferrari op monteerde -- alleen beweerde hij in een persconferentie wat anders).

Het is Claude Lelouch zelf die op het einde uit de wagen stapt.

Het rijbewijs van Claude Lelouch werd ingetrokken - voor enkele seconden (de prefect zei dat hij beloofd had het rijbewijs in te trekken, maar niet had beloofd hoe lang ;) ).



Waar ofnie, 't blijft 'n mooi staaltje rijvaardigheid en montage kunst  ;D

 

Helfrich (05/02/07 om 22:48:33):

Jaloersmakend. Ik stond wortel te schieten op de Quai de Bercy.

 

sixela (05/03/07 om 02:23:46):

Helfrich schreef:

Jaloersmakend. Ik stond wortel te schieten op de Quai de Bercy.


Maar ja, dat was dan ook niet om 4 uur 's morgens ergens in augustus, en ook niet in 1978.

Om nog te zwijgen van het feit dat een BMW geen Mercedes is ;).

 

Het café